Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty

1. Reklamacje

  1. Klient ma prawo do reklamacji w przypadku otrzymania produktu o wadach fabrycznych lub uszkodzonych w trakcie transportu.
  2. Reklamację należy zgłosić w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru, przesyłając e-mail na adres pracownia.im@gmail.com i opisując wadę.
  3. Sklep Internetowy rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania i poinformuje Klienta o wyniku postępowania.
  4. Wzór formularza reklamacji towaru znajduje się na stronie Reklamacje i zwroty

2. Odstąpienie od umowy

  1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
  2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia, Klient musi poinformować Sklep Internetowy o swojej decyzji w formie pisemnej lub elektronicznej na adres pracownia.im@gmail.com przed upływem 14 dni od otrzymania towaru.
  3. Klient zobowiązany jest zwrócić towar w stanie nienaruszonym i oryginalnym opakowaniu na własny koszt, nie później niż 14 dni od daty poinformowania Sklepu o odstąpieniu od umowy.
  4. Sklep Internetowy zwróci Klientowi kwotę odpowiadającą wartości zwracanych produktów, niezwłocznie po otrzymaniu towaru i ocenie jego stanu.
  5. Wzór formularza odstąpienia od umowy znajduje się na stronie Reklamacje i zwroty
Pliki do pobrania:
  1. Wzór odstąpienia od umowy – pobierz
  2. Wzór reklamacji towaru – pobierz
Back to top